SV Budel JO19-1 ongeslagen in de bekerpoule, op naar de volgende ronde!

NWC JO19-1

Sem Janssen (schot)
Assist: Sieme Vos
Daan van Gansewinkel
Sieme Vos (scrimmage)
Daan van Gansewinkel

12 september 2020 15:15

B.F.P. Schenk

SV Budel JO19-1 is het seizoen perfect gestart.

De 3 bekerwedstrijden werden allemaal overtuigend gewonnen en zodoende gaan we door naar de volgende ronde.

Laatste tegenstander in de bekerpoule was NWC Asten JO19-1.

Ook 2 wedstrijden ongeslagen, maar met een slechter doelsaldo. Een gelijkspel was dus voldoende om door te gaan.

Zover kwam het echter niet, SV Budel kwam al in de 10e minuut verdiend op voorsprong

door goed samenspel van onze spitsen Sieme en Sem.

in de 35e minuut kreeg een speler van NWC geel waar rood op zijn plaats was geweest.

Hij maakte een omhaal op het middenveld recht in het gezicht van Wessel, gelukkig kon hij verder spelen.

In de 79e minuut maakte hij een zware charge op Bram en kreeg hij zijn 2e geel en moest hij (eindelijk) het veld verlaten.

SV Budel ging niet mee in dat spelletje en bleef doen waar we goed in zijn: voetballen.

De 2e helf maakt Sieme nog een mooi doelpunt door goed door te lopen op de keeper van NWC, 0-2.

Budel kreeg nog diverse kansen, de lat en paal werden geraakt maar het bleef 0-2 en NWC heeft geen grote kans gehad.

De "nul" werd wederom gehouden!

Super resultaat mannen op naar de volgende ronde.

Volgende week Merefeldia uit voor de competitie!