Supportersclub

In 1988 hebben een aantal trouwe supporters van sv Budel de koppen bij elkaar gestoken en het plan opgepakt om een supportersclub op te richten. De ‘club van 100’, zoals het vanaf de oprichting genoemd werd, had als doel om net dat beetje extra te kunnen geven aan de teams van sv Budel. Zo worden kampioenen bij sv Budel verwend met een envelop van de supportersvereniging om iets leuks te gaan doen met het kampioensteam, maar wordt het geld ook ingezet om de selectie van sv Budel te ondersteunen in en om het veld. Zo zijn er in de historie van de supportersvereniging al verschillende sfeerattributen uit de hoge hoed van deze creatieve breinen getoverd. Omdat veel leden van de supportersvereniging als particulier lid zijn hiervan, zijn de kosten van 50 euro per jaar inclusief BTW.

Wil je lid worden? Meld je dan aan bij Dave Schellekens, Don Driessen, Koen Corsten of Gerard Feijen! Alle leden van de Supportersclub zijn te vinden op het bord van de supportersclub in de kantine van sv Budel.