Inschrijfformulier E&F Jeugdkamp 2024

Op zaterdag 18 en zondag 19 mei 2024 (Pinksteren) wordt voor de 29e keer het E&F jeugdkamp georganiseerd. Het E&F Jeugdkamp is voor alle jeugdspelers- en speelsters van sv Budel van de O11 en jonger. Ook dit jaar zal het kamp plaatsvinden op de velden van sv Budel. De tenten worden geplaatst op het sportpark, terwijl de andere activiteiten plaatsvinden op de andere velden. De kinderen slapen opnieuw in drie tenten: een tent met jongens uit de O11 en O10, een tent met jongens uit de O9, O8 en de mini's en een meidentent. Tot 1 april 2024 heeft iedereen de tijd om zich op te geven voor dit spectaculaire jeugdkamp voor de jongste leden van sv Budel.

Schermafbeelding_2024-03-05_om_22.48.18.png

Wat is het E&F Kamp?
Het E&F Jeugdkamp wordt al sinds 1994 door vrijwilligers van onze vereniging georganiseerd. Inmiddels moeten we zelfs uitleggen waarom het kamp 'het E&F Jeugdkamp' heet. Voorheen waren de teams van de O11 en O10 de 'E-jeugd' en waren de O9 en O8-teams de 'F-jeugd'. Tijdens dit kamp worden de teams van sv Budel gemixt en ontstaan er 'kampteams'. De teams van de O11 en O10 worden gemixt en worden ingedeeld in teams van bekende voetballanden uit de wereld. De jongens- en meidenteams van de O9, de O8 en de mini's worden evenens gemixt en ze worden ingedeeld in bekende voetballanden uit Europa. Deze kampteams gaan met elkaar de strijd aan en zullen gedurende het weekend deelnemen aan alle programma onderdelen.

Programma

De vaste programma onderdelen zullen ook dit jaar weer de revue passeren. Om 13.00 uur zal er gestart worden en er wordt verwacht dat de kinderen thuis al een lunch gehad hebben. De teams gaan samen een vlag maken en zullen vervolgens verschillende spellen spelen tijdens de zeskamp. Na het eten wordt er weer gezwommen in het Zuiderpoortbad en 's avonds is er een nachtspel. Op zondag zal het voetbaltoernooi afgewerkt worden en daarna vindt de finale van het penaltybokaal plaats en volgt de prijsuitreiking. Het officiële programma volgt bij de teamindeling die de ouders een week voorafgaand aan het kamp op de site kunnen vinden.

Slapen tijdens het E&F Jeugdkamp
Het organisatiecomité heeft er voor gekozen dat alle deelnemers VERPLICHT blijven slapen op het kampterrein. Het E&F kamp is laagdrempelig en in de buurt, zodat er bij slaapproblemen in de nacht nog altijd ingegrepen kan worden. Het probleem bij het 'vrijlaten' van het slapen is dat er te weinig controle is op de kinderen die in de avond opgehaald worden. Er is een uitzondering voor de mini's van sv Budel. Deze kunnen, indien ze thuis willen slapen, opgehaald worden om 22.00 uur, voordat het 'nachtspel' gaat starten. Deze spelers verwachten we de volgende ochtend bij het ontbijt weer terug voor de tweede dag van het E&F Jeugdkamp. Dit dient bij opmerkingen op het inschrijfformulier aangegeven te worden.

Hulp van ouders
Het E&F Jeugdkamp kan geen doorgang vinden zonder de hulp van ouders. We hopen dat we ook dit jaar weer voldoende helpende handen kunnen vinden voorafgaand-, tijdens- of na het E&F Jeugdkamp. De helpende handen kunnen ingevuld worden op het inschrijfformulier. Alvast bedankt voor de hulp!

Leiders en Jeugdleiders
Ook dit jaar worden de teams weer begeleid door trainers/leiders van de jeugdteams van sv Budel. Het E&F Jeugdkamp staat bekend om zijn gezelligheid en verhoogd de onderlinge sfeer tussen de trainers van de jeugd van sv Budel. Daarnaast proberen we ook dit jaar aan elk team weer een jeugdleider te koppelen uit de de O19, O17 en O15 van sv Budel. Alle (jeugd)leiders die zich willen opgeven willen we vragen om een EIGEN inschrijfformulier in te vullen. Alle (jeugd)leiders hoeven natuurlijk geen inschrijfgeld te betalen.

Kosten
De kosten voor het E&F Jeugdkamp 2022 zijn 20,00 euro. Het verzoek is om na het invullen van het inschrijfformulier deze 20,00 euro over te maken op rekeningnummer NL20 RABO 0136 4772 40 t.n.v. sv Budel ovv de voor- en achternaam van uw kind. We zien de inschrijvingen graag tegemoet voor maandag 1 april 2024.

Mochten er vragen zijn, dan kan er contact worden opgenomen met Jordy Drieman via jordydrieman@svbudel.nl of 06-25539824.

LET OP: Als je geen bevestigingsmail ontvangen hebt, is het inschrijfformulier niet goed verzonden en is de inschrijving niet goed doorgekomen. Let erop dat je alle verplichte velden hebt ingevuld.

Het organisatiecomité van het E&F Jeugdkamp,
Natasja Bergs
Jordy Drieman
Patrick van Erp