E3 verliest derby van Maarheeze nipt

Maarheeze E1

E-pupillen zaterdag, E3, 1e klasse 403

2 maart 2013 10:30

Budel E3 heeft de 1e wedstrijd in de voorjaarskompetitie nipt verloren van Maarheeze E1. In Maarheeze werd het 4-3 voor Maarheeze.

Budel E3 begon de wedstrijd niet op volle oorlogssterkte, helaas was Wouter ziek en kon niet meespelen. Toch waren in de 1e helft de kansen voor Budel, maar de keeper van Maarheeze stond steeds in de weg. Toch gingen we rusten met een 1-0 voorsprong na een doelpunt van Sieme. Na rust kwam Maarheeze wat beter in het spel, en scoorde 100% met de kansen die ze kregen. 3x kwamen ze bij ons doel, en 3x was het raak.
Zo stonden we dus plots met 3-1 achter. Maar onze boy's gaven zich zo maar niet gewonnen en ze knokten zich terug in de wedstrijd. We kwamen door 2 doelpunten (waarvan 1 beauty) van Stan weer gelijk. 3-3 Dit leek ook de eindstand te worden maar door een zeer ongelukkige goal won Maarheeze deze wedstrijd toch.

Maarheeze dus 3 punten, maar de betere ploeg was toch die van Budel. De jonge jongens (allemaal 1e jaars E) van Budel E3 hebben prima weerstand geboden tegen de 1 jaar oudere spelers van Maarheeze. Als ze zo doorgaan komen de punten vanzelf.

Allereerst komende donderdag, want dan staat de bekerwedstrijd tegen SHH E2 op het programma. Het ziet ernaar uit dat we op volle oorlogssterkte kunnen aantreden tegen SHH. Wouter heeft maandag nog niet meegetraind maar verwacht donderdag wel te kunnen spelen. En dan zaterdag tegen onze buren uit Schoot, Rood-Wit '67 E1. Dit wordt ook weer een zeer pittige tegenstander, maar wel de mooiste wedstrijden van het seizoen. Veel succes jongens de komende 2 wedstrijden.