Spaubeek wint met 2-1 van SV Budel

6176BD
SPAUBEEK
tel. 046-4433255

SV Budel lijkt definitief af te haken voor de titel na verlies in en tegen Spaubeek.
De wedstrijd dreigde in een terecht gelijkspel te eindigen maar het was Spaubeek dat vlak voor tijd de volle winst pakte.
Spaubeek had in de eerste helft de beste kansen en stond al 1-0 voor na 4 minuten spelen. Het was aan Luuk te danken dat de voorsprong beperkt bleef. Budel kwam iets beter in het spel naarmate de rust dichterbij kwam. Dit leidde in de 40e minuut tot een schietkans van Finn B na een mooie pass van Koen. De keeper redde bekwaam. Vlak voor rust kreeg Budel een penalty na een overtreding op Youri na fraai voorbereidend werk van Koen. Luc maakt geen fout en schoot de penalty goed binnen 1-1.
Na rust kwam Bas in het veld voor Finn B en ging van Rooij met vijf verdedigers spelen.
De eerste kans na rust was voor Youri na pass Koen.
55e minuut schot van Spaubeek op de kruising, rebound redding Luuk. Vlak hierna weer een kans voor Spaubeek die werd verprutst.
In de 58e minuut kwam Budel goed weg toen een speler van Spaubeek zag dat Luuk wat ver voor zijn goal stond. Zijn schot vanaf eigen helft kon door Luuk ternauwernood onder de lat worden weggetikt.
Hierna nam Budel het heft weer een beetje in eigen handen wat resulteerde in een schietkans voor Koen na steekbal Youri. Stan kwam in het veld voor Jasper. In de 75e minuut een goede redding van de keeper van Spaubeek op een inzet van Sepp van dichtbij.
In de 82e minuut een dubbele wissel bij Budel, Sem voor Youri en Wilgard voor Luc. De wedstrijd leek in een gelijkspel te eindigen maar het was uitgerekend Koen die een onnnodig foutje maakte die de 2-1 inleidde. Sem was nog dicht bij de gelijkmaker zeker toen de scheidsrechter nog een penalty toekende. Helaas werd hij door de grensrechter gecorrigeerd.
Al bij al een onnodige nederlaag tegen een goed voetballend Spaubeek.