Wilhelmina Boys JO19-1 maatje te groot voor SV Budel JO19-1

Jacob van Wassenaerstraat 61
5684CR
BEST

De eerste competitie wedstrijd was uit in Best tegen Wilhelmina Boys.
Helaas konden Luuk en Devin er niet bij zijn, vandaar dat we met 13 spelers afreisden naar Best
Jelle kwam ons versterken vanuit JO17-1 en begon samen met Len op de bank.
Al snel bleek dat we een meer dan uitstekende tegenstander op het veld troffen. Op iedere positie hadden ze individueel sterke spelers die ook het fysieke niet schuwde.
De eerste kans voor de thuisploeg was uit een corner, Jasper redde uitstekend op de lijn.
Niet lang daarna was er een uitstekende individuele actie van Bram aan de linkerkant van het veld. Zijn lage voorzet werd goed ingeschoten door Jasper echter de keeper redde uitstekend op de doellijn.
Hierna was het Best wat de klok sloeg, we werden ver teruggedrongen op eigen helft en na 32 minuten stond er 5-0 op het scorebord met nog enkele uitstekende redddingen van Ari.
In de tweede helft kwam Len voor Quinten en Jelle voor Bram in het veld.
We stonden wat beter door Tom en Tim van positie te laten wisselen.
De 6-0 viel na 50 minuten en de eretreffer veel na 70 minuten door een benutte penalty van Finn B na een overtreding op de goed ingevallen Jelle.
In de laatste minuut bepaalde de aanvoerder van Wilhelmina Boys de eindstand op 7-1 na een fraaie actie op de achterlijn.
Een wedstrijd waarin we de 2e helft toch lieten zien te kunnen voetballen tegen simpelweg een betere tegenstander. Snel vergeten en op naar de volgende!