RPC verslaat sv Budel in doelpuntrijk duel

RPC 1

sv Budel 1 (zon)

17 oktober 2021 14:30

A.J.P. Vermeulen

Sportpark De Heihoef
Roostenlaan 307 B
5644BR
EINDHOVEN
tel. 040 – 2119428

kunstgras hoofdveld van de gloednieuwe accommodatie van RPC kwam sv Budel al na enkele minuten op voorsprong via Steef Vasen, maar keek het na 10 minuten alweer tegen een 2-1 achterstand aan. Na een half uur kwam maakte Sidney Gakpo opnieuw en werd de ruststand bepaald op 3-1. Vlak na rust kwam sv Budel opnieuw terug in de wedstrijd door een treffer van Rik Bogers, maar opnieuw wist sv Budel niet langszij te komen. Door treffers in de 66e en 70e minuut wist RPC zelfs uit te lopen naar een 5-2 voorsprong. Vlak voor tijd wist Thijs van Geldorp nog een eretreffer te maken, maar deze was enkel voor de statistieken. Zondag heeft sv Budel opnieuw een mogelijkheid om de eerste competitiewinst veilig te stellen. Om 14.30 uur start in Sint Oedenrode de wedstrijd tegen Nijnsel/TVE Reclame.

Opstelling sv Budel: Dennis van Gils, Luc Beerten, Bas van Dooren, Stef van der Kruijs, Jelle Martens, Rik Bogers, Jasper Beerten (63’ Bas Bergmans), Steef Vasen (46’ Wilgard Vos), Thomas Beerten (58’ Dennis Verstraeten), Wouter Spee en Thijs van Geldorp. Op de bank en niet ingevallen: Stan van Leeuwen en Luuk Smolenaars.