sv Budel is koploper na winst bij Tivoli

Tivoli 1 (zon)

sv Budel 1 (zon)

13 oktober 2019 14:30

sv Budel heeft de uitwedstrijd bij hekkensluiter Tivoli gewonnen met 0-2 en is daardoor koploper geworden in de 3e klasse D. Het enige punt van kritiek na de wedstrijd was dat sv Budel wel wat meer had mogen scoren uit de vele kansen die werden gecreëerd. De eindstand was in de rust al bereikt door treffers van Roel van Geldorp en Dennis Verstraeten. Youri Bogers zorgde bij allebei de treffers voor de assist.

Achter sv Budel volgen er vier teams met zeven punten, terwijl daarachter RPC staat met evenveel verliespunten als sv Budel. Volgende week speelt sv Budel een thuiswedstrijd tegen concurrent SBC. De oranje-zwarte formatie uit Son en Breugel was vorig seizoen nog een van de teams die gespeeld heeft voor promotie naar de 2e klasse en staat op dit moment 4e. De wedstrijd begint om 14.30 uur.

Opstelling sv Budel: Rein Vos, Bas van Dooren, Stef van der Kruijs (65’ Jeroen Bogers), Jelle Martens, Stan van Leeuwen, Youri Bogers, Rik Bogers, Jordy van Zon, Dennis Verstraeten (70’ Thijs van Geldorp), Rens Vrijsen en Roel van Geldorp (85’ Luc Beerten). Op de bank en niet ingevallen: Luuk Smolenaars (reservekeeper).