sv Budel verliest onnodig in kaartenfestijn bij MMC

MMC Weert 1 (zon)

sv Budel 1 (zon)

29 september 2019 14:30

sv Budel heeft op bezoek bij MMC Weert een onnodige nederlaag opgelopen. De thuisploeg wist zichzelf naar een 2-0 te counteren en liet daarna de bal aan sv Budel die onvoldoende echte kansen wist te creëren om de wedstrijd te laten kantelen. Terwijl uiteindelijk de ene na de andere kaart getrokken werd door scheidsrechter Mathon, kwam sv Budel na 70 minuten middels een benutte strafschop van Jelle Martens terug in de wedstrijd. De resterende 20 minuten bleken te kort om een gelijkspel uit het vuur te slepen. Uiteindelijk eindigde beide teams met 10 man door de kaartenstroom van de scheidsrechter. Bij sv Budel moest Stan van Leeuwen in blessuretijd met een tweede gele kaart het veld verlaten, bij de thuisclub moesten Ruurd Verheijen met tweemaal geel vroegtijdig vertrekken, maar ook de trainer moest met een rode kaart de dug-out verlaten.

Door deze zure nederlaag zakt sv Budel iets weg in de ranglijst en staat de ploeg nu op een 6e plaats. Enkel Hoogeloon heeft zes punten weten te behalen uit de eerste twee wedstrijden. Laat dat nu net de volgende tegenstander van sv Budel zijn. De wedstrijd is op het eigen sportpark in Budel en start op zondag 06 oktober 2019 om 14.30 uur.

Opstelling sv Budel: Don Driessen, Jeroen Bogers (46’ Stef van der Kruijs), Bas van Dooren, Jelle Martens, Stan van Leeuwen, Youri Bogers, Rik Bogers, Jasper Beerten, Rens Vrijsen (78’ Roy Claassen), Roel van Geldorp (63’ Jordy van Zon) en Thijs van Geldorp. Op de bank en niet ingevallen: Thomas Beerten, Luc Beerten en Rein Vos (reservekeeper).