sv Budel bekert verder na winst op Riethoven

sv Budel 1 (zon)

Riethoven 1 (zon)

15 september 2019 14:30

sv Budel heeft door een 3-0 overwinning op Riethoven de knock-out fase van het bekertoernooi bereikt. In eigen huis had sv Budel geen problemen met de tegenstander uit de 4e klasse. Na een goed kwartier spelen kwam sv Budel op voorsprong door topscorer Roel van Geldorp op aangeven van Jasper Beerten. Op slag van rust gaf dezelfde Jasper Beerten een voorzet op Dennis Verstraeten die de voorsprong wist te verdubbelen. Na een uur spelen werd de wedstrijd definitief beslist. Roel van Geldorp maakte zijn tweede van de wedstrijd op aangeven van opnieuw Jasper Beerten die met drie assists een belangrijk aandeel had in de overwinning.

Na drie extra wedstrijden om te oefenen begint aanstaande zaterdagavond voor sv Budel de competitie. In de eerste speelronde in de 3e klasse D is degradant Gestel uit Eindhoven de tegenstander. De wedstrijd wordt gespeeld op zaterdagavond in plaats van zondagmiddag en zal om 19.00 uur starten. De weersvoorspellingen zijn goed, dus we hopen veel supporters te verwelkomen op ons sportpark.

Opstelling sv Budel: Dennis van Gils, Stef van der Kruijs, Bas van Dooren, Roy Claassen (75’ Luc Beerten), Stan van Leeuwen, Rik Bogers, Jasper Beerten (82’ Thomas Beerten), Dennis Verstraeten, Roel van Geldorp, Rens Vrijsen en Thijs van Geldorp. Op de bank en niet ingevallen: Jordy van Zon en Luuk Smolenaars (reservekeeper).