Prachtige 2e plaats in debuutjaar 1e klasse voor MO13-1

Assist: Marit Spee

19 mei 2018 11:00

Marc van Vlierden

Vandaag alweer de voorlaatste wedstrijd van de competitie, thuis tegen Emplina. Helaas was Esmee afwezig, dus met 13 meiden beginnen we aan deze wedstrijd. Lotte en Sira beginnen als wissel.
We starten goed, en in de 5e minuut is het al raak. Een ingestudeerde corner beland bij Nina, die verwoestend uithaalt. 1-0.
Even later een kans voor Loes, maar ze schiet recht in de handen van de keepster. In de 14e minuut opnieuw een corner, een andere variant wordt er genomen, en Doris schiet hoog en hard binnen, een pracht goal. Even later bediend Marit Juultje, maar ze krijgt de bal niet onder controle om af te ronden.
Rust 2-0.
Na rust blijven we aanvallen, schoten van Nina en Marit gaan er net niet in. Het is opnieuw een corner die voor gevaar zorgt, Marit tikt bij de eerste paal binnen, maar de bal gaat er net niet in. De eerste grote kans voor Emplina is er een paar minuten voor tijd, maar Elke verkleind haar doel uitstekend, waardoor de bal naast gaat.
2-0 is de eindstand.
Dinsdag avond de laatste wedstrijd, thuis tegen de ongeslagen kampioen Boxtel. Kijken of we het hun een keer moeilijk kunnen maken.
We hopen op veel support, om 19.00 uur is de match.
Tot dan.