JO15-1 zet ook EFC opzij 4-0

EFC JO15-1

Onder 15, JO15-1, Hoofdklasse H

24 maart 2018 12:45

Nadat er foto's waren gemaakt voor op de site mochten we aantreden op het hoofdveld voor de terugwedstrijd tegen EFC. Helaas kwam deze wedstrijd nog net te vroeg voor de geblesseerde Sepp. De heenwedstrijd was moeizaam gewonnen met 2-3. Wederom was het vandaag een moeizame start tegen een stug elftal uit Eersel. Mil kon na 15 minuten niet verder wegens een liesblessure en werd vervangen door Bram Vanlier. Het veldspel was onder de maat en het liep stroef. Toch hadden we na 23 minuten kunnen scoren toen Wouter na een goede corner van Sem op de lat kopte. Bram van Riet had nog een goede actie aan de rechterkant van het veld maar zijn voorzet kon niet worden afgewerkt. Na 30 minuten was het Sem die met een puntertje bijna de keerper verraste. Vlak voor rust was het dan toch raak. Wederom uit een corner, ditmaal vanaf de rechterkant genomen door Sieme was het Wouter die uitstekend binnenknikte.
In de rust kwam Finn voor Sieme en Mitchell voor Pieter. Na een donderspeech van Teun wisten onze mannen dat het beter moest in de 2e helft. Dit resulteerde al na 3 minuten in een kans voor Wouter die de bal voorlangs schoot. De kwieke scheidsrechter vond het nodig om zijn assistent nog weg te sturen nadat deze hem wees op vies spel van een speler van EFC. Gelukkig nam Eric deze taak perfect over en kon de wedstrijd gewoon doorgaan..  We kwamen gelukkig steeds beter in de wedstrijd en het was in de 57e minuut Sem aan de linkerkant van het veld die op de middenlijn zijn actie begon. Na twee maal inhouden en versnellen gaf hij een perfecte voorzet op Bram van Riet. Deze aarzelde geen moment en volleerde de bal in keer onderkant lat in de kruising. Wat een schitterde doelpunt Bram, zo zie je ze niet vaak. Vlak hierna in de 60e minuut viel de beslissing na wederom een goede actie en voorzet van Sem was het Jasper die de bal beheerst binnenschoot in het zijnetje. Vlak voor tijd was het wederom Jasper die zijn sterke spel bekroonde met zijn 2e doelpunt en de eindstand op het bord bracht 4-0 na een goede een-twee tussen Finn en Sem.