simpele 0-3 zege op RPC JO15-1

sv Budel JO15-1JM

Onder 15, JO15-1, Hoofdklasse H

19 mei 2018 13:00

De laatste uitwedstrijd van het seizoen is tegen RPC uit Eindhoven.
Sieme was er niet bij en Harm, Sepp en Bram van Riet begonnen op de bank.
Op het harde veld bood RPC goed tegenstand. Na 10 minuten kwam de eerste kans via een schot van Sem. Na 12 minuten mooie steekbal van Nik op Finn, zijn schot mist echter kracht. Vlak daarna de 0-1 door een intikker van Wouter. RPC zat er fel op maar konden niet echt gevaarlijk worden. Na 25 minuten mooie aanval over rechts van Bram Vanlier, schietkans Nik. Na half uur voorzet vanaf rechts door Mitchel, Jasper kan net niet binnenwerken. Ruststand 0-1. 2e helft starten we in dezelfde formatie. Meteen na rust kansje RPC aan de rechterkant van het veld. Bal net over. Na 10 minuten komen Sepp en Harm voor Finn en Nik. Na 50 minuten goede corner van Mil, deze wordt binnen getikt door Wouter. Bram van Riet komt Sem vervangen in de spits. Vlak hierna een ietwat ongelukkige handsbal van speler RPC. De scheids legt de bal op de stip. Wouter gaat voor de hattrick en maakt geen fout 0-3. De wedstrijd is gespeeld en na nog wat mogelijkheden en kans blijft het bij 0-3. Doordat VOAB gisteren in de fout is gegaan nemen we de koppositie over en kunnen we het karwei volgende week thuis afmaken. Ongeacht de afloop is dit nu al een geweldige prestatie, 22 van de 23 wedstrijden winnend afsluiten heb ik nog niet vaak meegemaakt. Veel succes volgende week en beloon jezelf. Het zal druk zijn op het sportpark!