Budel JO15-1 verslaat Bladella in eigen huis 0-3

sv Budel JO15-1JM

Onder 15, JO15-1, Hoofdklasse H

30 september 2017 13:00

Vandaag stond de lastige uitwedstrijd tegen Bladella op het programma die vorige week de competitie overtuigend begonnen waren met een 3-0 overwinning. Helaas kon Pieter niet meedoen vanwege een blessure. Al snel bleek dat we op het natte, kleine kunstgrasveld te maken hadden met een felle, goed voetballende tegenstander. Voor rust zorgde dat voor een leuke, spannende wedstrijd met kansen over en weer. Na een lange bal van Luuk werd de bal door de laatste man van Bladella gemist waardoor Sepp los voor de keeper kwam en beheerst scoorde. 1-0 bij rust. In de tweede helft was Bladella duidelijk minder fel en zeker na de 2-0 van Wouter (kopbal na corner van Nik) kregen we veel ruimte en veel kansen om de score verder uit te bouwen. Dat er nog maar 1 keer daaruit gescoord werd door Sepp (mooi schot met links) is het enige wat we ons kunnen verwijten. Goed gespeeld mannen, tegen een prima en sportieve tegenstander !