sv Budel uitgeschakeld in bekertoernooi

... (schot)

Mannen, 1, Groep 2 69

10 september 2017 14:30

sv Budel heeft ook de tweede wedstrijd in de poulefase van het bekertoernooi verloren en is daarmee definitief uitgeschakeld. De thuiswedstrijd tegen ODC uit Boxtel, de oude club van Mikel de Windt, begon goed. Stan van Leeuwen bracht sv Budel op voorsprong en gedurende de eerste helft was sv Budel de bovenliggende partij. Vlak voor rust kwam ODC op gelijke hoogte. In de tweede helft volgde het debuut van Rik Noten, nadat Don Driessen in de eerste helft geblesseerd was geraakt en zich in de rust moest laten vervangen. De 16-jarige doelman kon niet voorkomen dat ODC in korte tijd uitliep naar een 1-4 voorsprong. Noten trof overigens geen enkele blaam bij de tegentreffers. Een kwartier voor tijd wist Jelle Martens de stand wat draaglijker te maken, maar het slotakkoord was opnieuw voor ODC: 2-5. Volgende week speelt sv Budel de laatste bekerwedstrijd van dit seizoen, uit bij Were Di in Tilburg. De wedstrijd begint om 14.30 uur.

> sv Budel kwam op 1-0 voorsprong via Stan van Leeuwen. Foto: Jos Meusen