MO13-1 meiden bekeren door

sv Budel MO13-1

SV Valkenswaard MO13-1 (9-tal)

Marit Spee (schot)
... (schot)
Loes Bergmans (intikker)
Marit Spee (solo)
Marit Spee (intikker)
Nina Korten (schot)
Assist: Marit Spee
Marit Spee (schot)
Nina Korten (schot)
Assist: Marit Spee
Nina Korten (intikker)

Meisjes onder 13, MO13-1, Groep 2 02

16 september 2017 11:00

van Vlierden

Onze meiden hebben twee prima wedstrijden gespeeld voor de beker. Na het 1-1 gelijkspel bij Bergeijk, werd afgelopen zaterdag Valkenswaard met ruime cijfers verslagen (10-1). De wedstrijd tegen Bergeijk ging heel erg gelijk op, en eindigde in een verdiend gelijkspel waar beide teams dik tevreden mee waren. Het was Nina die na een solo ons doelpunt scoorde.
De wedstrijd tegen Valkenswaard kende 2 totaal verschillende helften. De eerste helft ging erg gelijk op, en bij rust was de stand 2-1 in ons voordeel. Na rust waren onze meiden oppermachtig. Er werd mooi gecombineerd en onze fysiek vele sterkere tegenstander werd volledig overlopen door onze meisjes. Liefst 8x werd er na rust gescoord.
Een mooi begin en goede generale voor het begin van de competitie. Zaterdag beginnen we hieraan met een thuiswedstrijd tegen Brandevoort .
Veel succes meiden.