svBudel JO9-3 boekt eerste overwinning in voorjaarscompetitie

Finn Vos (afstandschot)
... (schot)

25 maart 2017 8:45

Vandaag stond de wedstrijd tegen Merefeldia JO9-4 op het programma. Omdat er deze voorjaarscompetitie nog niet werd gewonnen stonden de jongens vandaag op scherp.

Na 3 minuten opende Joep van Cranenbroek de score met een mooi schot. Nadat Sietse Beerten in het veld kwam werd er direct door Sietse gescoord (2-0). Budel bleef goed spelen, Elijah Somers en Ruben Smeets hadden het middenveld goed onder controle en verdeelde het spel prima. De score liep daarna snel op met doelpunten van Lasse Smits, Sietse Beerten en een geweldig afstandschot van onze verdediger Finn Vos (5-0).  Na de ranja kreeg ook Merefeldia een paar kansen en scoorde uiteindelijk een verdiende eretreffer. In de rust had onze vaste keeper, Niek van Gils zijn keepershandschoenen ingewisseld en ging op het middenveld voetballen. Bijna kwam ook Niek nog tot scoren maar zijn schot kwam in het zijnet terecht. Door goed verdedigend werk van Jordy Keijsers en Matz Timmermans werd de wedstrijd profesioneel uitgespeeld. Het slot akkoord kwam van Joep met een schot in de verre hoek van de goal (6-1).
Een prima resultaat met goed voetbal, ga zo door jongens!