SV Budel D1 door naar de halve finale van de beker

D-pupillen, D1, Groep 1 Regio 4

14 april 2015 19:00

Stef Bogers

Kwartfinale van de bekercompetitie. Tegenstander MBC'13 uit Maasbracht. MBC'13 speelt in de 1e klasse en staan momenteel op een 2e plaats. De wedstrijd werd gespeeld op het hoofdveld. Iedereen was er weer, alleen Ruben was nog geblesseerd.

De 1e kans in de wedstrijd was voor MBC'13 maar het was Budel die de openingstreffer maakte. Uit een corner schoot Wouter de bal in de kruising. Niet veel later kwam Sepp mee op en maakte via een snelle uitbraak de 2-0. Vlak voor tijd kreeg MBC'13 nog 2 kansen om te scoren maar Luuk hield zijn goal schoon.

De 2e helft werden er veel kansen gemist door Budel. Ruim voor tijd werd de 3-0 gescoord door Sem na een goed steekpasje van Dylan. Het verzet van MBC'13 was gebroken en Wessel maakte met een kopbal nog de 4-0.

Door dit resultaat zijn we door naar de halve finale!