Eerste overwinning van de F3 dit seizoen 2014/2015

Yoran Korten (schot)

F-pupillen zaterdag, F3, 2e klasse 402

7 maart 2015 10:00

Na de slechte start vorige week van de voorjaarscompititie waren de spelers en de trainers met vertrouwen afgereisd naar Melick.
We begonnen deze keer uitstekend aan de wedstrijd. Al na 2 minuten wist de jarige job Rhune Schouten met een mooi geplaatst schot te scoren 0-1.
Daarna kwam Melick wat opzetten maar door de goede veld bezetting bleven wij makkelijk overeind.
Na de ranja werd er wederom goed gespeeld en na een goede aanval kon Yoran de score verdubbelen.
Uiteindelijk moest Sen onze keeper nog 1 goede redding verrichten maar verder kwamen we niet meer in de problemen.
Proficiat jongens met de eerste 3 punten van dit seizoen!