Kledingcommissie geeft oudere clubeigendommen weg

12 april 2024 7:30

Elk jaar zijn er weer verschillende teamsponsoren die een of meerdere jeugdteams van sv Budel in het nieuw steken en daar is de kledingcommissie erg blij mee. Na een aantal jaar zijn enkele trainingsjassen of trainingsbroeken versleten, maar het grootste gedeelte is nog prima te gebruiken. Omdat ze niet meer voor een heel team in te zetten zijn, komen ze in de opslag te liggen. De kledingcommissie heeft besloten om deze clubeigendommen, bestaande uit trainingsjassen, trainingsbroeken, keepersshirts, witte broekjes en sokken, weg te geven aan de leden, zodat ze weer hergebruikt kunnen worden. Op zaterdag 13 april van 11.00 uur tot 14.00 uur kan je op het terras van onze kantine kijken wat er beschikbaar is.