Geslaagd bezoek sv Budel Business Club aan Roda JC

30 maart 2024 20:15

De Business Club van sv Budel bracht op vrijdag 29 maart 2024 een bezoek aan het Parkstad Limburg Stadion van Roda JC tijdens de jaarlijkse Business Clubdag. Geheel in stijl vertrokken onze sponsoren in de spelersbus van PSV naar Kerkrade en werden daar verrast met een prachtige stadiontour door twee betrokken supporters en een indrukwekkende presentatie van assistent-trainer en video-analist Matthias Maurer. Na het meer dan geslaagde middagprogramma ging het gezelschap terug naar Budel en sloten andere sponsoren van de Business Club bij Restaurant de Coockpit aan voor een heerlijk diner. Het bestuur van de sv Budel Business Club kijkt terug op een geslaagde dag en wil de sponsoren nogmaals bedanken voor hun financiële steun aan onze prachtige voetbalclub!

De Business Club van sv Budel bestaat inmiddels uit 42 leden en heeft als doel om de jeugdopleiding van sv Budel te ondersteunen. Zo werden alle trainers/leiders afgelopen zomer voorzien van een polo van de club, waardoor ze allemaal een uniforme uitstraling hebben langs de zijkant. Daarnaast doet de Business Club ook een bijdrage in jaarlijks terugkerende zaken zoals het 'E&F Kamp' en 'de Pupil van de Week' en de 'coachjassen' van onze (jeugd)trainers. Tijdens het diner legt het bestuur altijd een korte verantwoording af waar de gelden het afgelopen seizoen aan besteed zijn. Wil jij ook lid worden? Dat kan! Neem contact op met Stefan te Raaij via stefanteraaij@svbudel.nl

WhatsApp_Image_2024-03-30_at_12.59.34.jpeg
> Enkele sfeerfoto's van het uitstapje van de Business Club