Mees Gerlag wint 2e toeptoernooi

23 maart 2024 21:15

Mees Gerlag won donderdagavond de 2e ronde van het toeptoernooi van sv Budel. In de finale rekende hij af met Nory Meurkens, Iris Kosman en Jasper Beerten. Met 85 deelnemers was het toeptoernooi opnieuw een groot succes.

Afgelopen donderdag stond de 2e avond von het toep toernooi op de planning. Met 85 deelnemers was het wederom een groot succes. Voorafgaand aan het toernooi was er een mooi voorprogramma: de topper van onze dames 1 tegen UNA 1. De wedstrijd tussen de 2 titel kandidaten was een waar spektakelstuk. (Verslag staat ook op de site. )
Hierna begon het toep toernooi. Het werd een spannend toernooi. Na 5 speelronde en een bijkomende halve finale was het duidelijk wie de finalisten waren. Jasper Beerten, Iris Kosman, Mees Gerlag en Nory Meurkens gingen de strijd met elkaar aan. Inmiddels was het middernacht geworden en de eerste die de strijd moest staken was Jasper. De strijd werd spannender, en helaas moest Iris als volgende het strijdtoneel verlaten. Mees kreeg “berenkaarten ” op het laatst, en daar had Nory geen antwoord op. Dus mocht Mees als winnaar na afloop als eerste een mooie enveloppe in ontvangst nemen. Ook de andere 3 finalisten kregen uit handen van kantinebaas Tonnie Broers een “leuke” enveloppe aangeboden.

Al met al kunnen we terug kijken op een zeer geslaagde avond.  Dank aan iedereen die deze avond als vrijwilliger mee geholpen heeft.

WhatsApp_Image_2024-03-22_at_15.52.15.jpeg
> De finaletafel van het toeptoernooi

WhatsApp_Image_2024-03-22_at_15.52.15_1.jpeg

WhatsApp_Image_2024-03-22_at_15.52.15_2.jpeg