Geslaagde voetbalplaatjesactie met PLUS Dennis van Moorsel

28 januari 2024 21:15

In het najaar van 2023 konden alle spelers en speelsters van sv Budel gespaard worden bij de voetbalplaatjesactie in samenwerking met PLUS Dennis van Moorsel. Namens de PLUS willen we alle leden bedanken voor het meewerken en de geslaagde actie. Als dank heeft sv Budel een prachtige lijst gekregen met hierin alle voetbalplaatjes van sv Budel. De leden die gepersonaliseerde zaken besteld hadden, hebben inmiddels een mail ontvangen dat ze de spullen kunnen ophalen in de kantine. Namens sv Budel willen we Dennis van Moorsel van de PLUS in Budel-Schoot nogmaals bedanken voor de leuke actie!

2024-1_Afsluiting_PLUS.jpg