Twaalf nieuwe scheidsrechters voor sv Budel

20 december 2023 18:00

Op woensdag 13 december vond de laatste van de vier scheidsrechtersbijeenkomsten plaats. Maar liefst 18 deelnemers slaagden voor het examen. Naast de fysieke bijeenkomsten werkten de deelnemers in eigen tijd aan opdrachten om te voldoen aan de gestelde kaders. Doordat 12 van de 18 deelnemers verbonden zijn aan sv Budel, geeft dit een geweldige impuls aan het aantal scheidsrechters voor onze (jeugd)wedstrijden op zaterdag en zondag. Aan alle geslaagden, nogmaals proficiat en veel succes met het leiden van wedstrijden!

Vanuit sv Budel zijn de volgende scheidsrechters geslaagd: Patrick van Cranenbroek, Ties van Cranenbroek, Adrie Duisters, Demi van Hunsel, Kes van Hunsel, Roy van Hunsel, Carlos de Jesus Pereira, Jesse Meurkens, Rick Raijmakers, Rob Salden, Stef Smeets en Twan Vonken.

2023-12_Scheidsrechterscursus.jpeg