Donderdagmiddagploeg sv Budel ontvangt nieuwe jassen!

16 december 2023 20:00

Het sportpark van sv Budel ziet er elk weekend weer keurig uit. Dat gaat niet vanzelf, daarvoor hebben we veel vrijwilligers die voor de meeste leden van onze club onzichtbaar zijn. Toch willen we ze graag in het zonnetje zetten in deze Decembermaand. Allereerst omdat deze vrijwilligers van de Business Club van sv Budel nieuwe werkjassen ontvangen hebben. Daarnaast omdat zonder deze vrijwilligers het sportpark er niet zo geweldig bij zou liggen en onze teams hun wedstrijden niet zouden kunnen afwerken in het weekend. Mannen, dankjewel voor jullie oneindige inzet voor onze vereniging. En heb jij zelf op donderdagmiddag wat tijd vrij en wil je onze club vooruit helpen? Loop eens het sportpark op, meld je bij de vrijwilligersploeg en wie weet hangt er bij jou binnenkort ook zo'n prachtige jas aan de kapstok!

WhatsApp_Image_2023-11-17_at_07.00.49.jpeg