Advertorial: 20% korting bij Play Football

14 november 2023 20:30

De feestdagen komen eraan en daarom krijg je bij onze kledingsponsor Play Football tot eind december 20% korting op de complete sv Budel kledinglijn. Om het onze leden nog makkelijker te maken, komt Play Football op zaterdag 18 november weer naar sv Budel toe met de clubkleding en andere voetbalartikelen. Van 20 t/m 26 november (tijdens de Black Friday Week) krijg je 20% Korting op de gehele collectie bij Play Football. Dan koop je alle je voetbalspullen dus extra voordelig!

Kom 18 november dus naar sv Budel, ga naar de winkel in Leende of bestel eenvoudig online: https://www.playfootball.shop/verenigingen/sv-budel

Tekengebied_1BUDEL.png