Rabo ClubSupport levert sv Budel 1.971,07 euro op

7 november 2023 12:15

sv Budel heeft vanuit de Rabobank een prachtige cheque mogen ontvangen voor Rabo ClubSupport. De jaarlijkse sponsoractie van de Rabobank levert onze club dit jaar 1.971,07 euro op. Daarmee is sv Budel de vereniging in Cranendonck met de meeste stemmen. In Midden-Limburg eindigde sv Budel op een prachtige 9e plek. Karin Mennen-Veldman van de Rabobank kwam onze club verrassen met de cheque en deze werd door onze mini's in ontvangst genomen. Namens het bestuur willen we natuurlijk iedereen bedanken die op sv Budel heeft gestemd!

2023-11_Rabobank.jpeg