Uitnodiging Algemene Ledenvergadering sv Budel

9 oktober 2023 20:00

Namens het bestuur van sv Budel nodigt voorzitter Rob Bergmans alle leden van onze vereniging uit voor het bijwonen van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) welke gehouden wordt op donderdag 2 november 2023. De ALV zal door de voorzitter geopend worden om 21.30 uur en het bestuur zal erop toezien dat de vergadering uiterlijk om 23.00 uur zal worden gesloten. In verband met de ALV zullen alle teams op deze datum om 21.00 uur stoppen met trainen.

Agenda:
1. Opening
2. Verslag ALV d.d. 20 oktober 2022
3. Jaarverslag van het bestuur
4. Financieel jaarverslag 2022-2023
5. Verslag van de kascommissie
6. Goedkeuring van de balans van de staat van baten en lasten
7. Vaststelling contributies 2024-2025
8. Vaststelling begroting 2023-2024
9. Financieel jaarverslag sv Budel - Businessclub 2022-2023
10. Verslag van de kascommissie
11. Supportersclub SV Budel
12. Benoeming bestuursleden
13. Benoeming commissieleden
14. Kunstgrasveld en renovatie overige velden
15. Rondvraag
16. Sluiting

Kandidaatstelling bestuur:
Een kandidaatstelling voor het bestuur door stemgerechtigde leden dient schriftelijk, tenminste 1 dag vóór de ALV, bij de secretaris aangemeld te worden en dient te worden ondertekend door tenminste 3 stemgerechtigde leden en dient vergezeld te gaan van een ondertekende bereidheidverklaring van de desbetreffende kandidaat, eventueel onder vermelding van de functie die hij/zij in het bestuur ambieert.