sv Budel organiseert FIFA23 toernooi op 10 november 2023

25 september 2023 20:00

Op vrijdag 10 november 2023 organiseert sv Budel voor de jeugdleden een FIFA23-toernooi op de Playstation 5. Onze kantine wordt dan omgetoverd tot een ware E-Sports arena. In samenwerking met WePlay Esports organiseren we dit toernooi met minimaal drie poulewedstrijden, een spannende knock-out fase en een tof aandenken voor de top-3 van het toernooi. Ben jij de beste FIFA-speler van sv Budel? Schrijf je dan snel in via de website. Inschrijven is gratis!

Dit gave E-Sports event begint op 10 november om 18.00 uur en duurt tot ongeveer 21.00 uur. Inschrijven kan via de volgende website: http://weplayesports.events/sv-budel.

Wallpost_1.png