Opening kunstgrasveld op 30 september 2023

24 september 2023 19:30

Op zaterdag 30 september 2023 viert sv Budel officieel de opening van het van het kunstgrasveld dat deze zomer is aangelegd. Zo komt Phoxy, de mascotte van PSV het sportpark bezoeken, speelt de selectie tegen het G-team, is er een frietwagen en is er een feestavond. Tijdens deze feestavond, waarin de vrijwilligers in het zonnetje, zal een DJ zorgen voor de gezelligheid. Iedereen die sv Budel een warm hart toedraagt is van harte uitgenodigd om het vernieuwde sportpark te komen bekijken en om dit feest mee te vieren!

Programma opening kunstgrasveld op 30 september 2023:
13.15 uur - 15.00 uur: Bezoek Phoxy aan sv Budel (Let op: nieuwe tijd!)
17.00 uur - 18.00 uur: Opening velden door Wethouder Lemmen van de gemeente Cranendonck
18.00 uur - 19.00 uur: Wedstrijd: sv Budel selectie vs sv Budel G1
18.00 uur - 20.30 uur: Frietwagen voor de inwendige mens