#4 | Bouw van zes nieuwe kleedlokalen gestart!

22 december 2022 9:45

De bouw van de kleedlokalen is bijna klaar en daarom gingen de leden van de Business Club samen met de vele vrijwilligers en (onder)aannemers die helpen tijdens de bouw kijken bij de nieuwbouw. Mede dankzij de financiële bijdrage van de Business Club, kunnen de kleedlokalen afgewerkt worden met banken, kledinghaken, spiegels en een extra TV voor de indeling van de kleedkamers en de wedstrijdvelden. Tijdens deze kerstborrel werden de vrijwilligers en de (onder)aannemers in het zonnetje gezet en de leden van de Business Club bedankt. De komende weken wordt de laatste hand gelegd aan de zes nieuwe kleedkamers en de damestoiletten. De officiële opening van de kleedlokalen zal in januari of februari plaatsvinden.

2022-12_Opening_Kleedkamers_2.jpeg

2022-12_Opening_Kleedkamers_1.jpeg