Rob van Tongeren en Esther Wijnen vrijwilligers van het jaar bij sv Budel

9 juni 2022 22:00

Hoofdbestuur

Op de vrijwilligersavond van sv Budel zijn Rob van Tongeren en Esther Wijnen gehuldigd als vrijwilligers van het jaar. Twee clubmensen die het enorm verdienen om -zeker na de coronaperiode- in het zonnetje gezet te worden.

Rob van Tongeren is al lid vanaf 1967 en heeft jaren zelf gevoetbald, is leider geweest van een lager elftal en is al sinds mensenheugenis wedstrijdsecretaris en lid van het hoofdbestuur. Rob is betrokken bij alles wat er op zondag op onze voetbalclub gebeurd. Het aanstellen van scheidsrechters heeft hij lang gedaan, evenals de keuring van de wedstrijd- en trainingsvelden. Het ontvangst van de tegenstander van sv Budel 1 en het vertegenwoordigen van ons bestuur in de bestuurskamer. Daarnaast is Rob jarenlang het aanspreekpunt voor de vrijwilligers op donderdagmiddag en waarschijnlijk vergeten we nog tal van zaken die Rob van de club heeft gedaan. Rob, bedankt voor al je inzet en proficiat met de titel vrijwilliger van het jaar.

Esther Wijnen is nog relatief kort actief voor sv Budel, maar heeft daarin al een hoop gedaan voor onze club. Als leidster van het team van haar zoon actief geworden bij sv Budel en werd lid van de commissie ’sociaal veilige sportomgeving’. Als wedstrijdsecretaris (vanaf 2016) is Esther enorm in haar element. Ze regelt alle wedstrijden, overlegt met tegenstanders om een nieuwe datum te vinden en zeker in de corona-periode heeft ze enorm veel werk moeten verzetten. Daarnaast is Esther verantwoordelijk voor de veld- en kleedkamerindeling op zaterdag en lid van de jeugdcommissie. Tot slot is ze vanaf dit seizoen ook lid van de commissie VOG. Kortom, in korte periode heeft Esther zich opgewerkt tot een clubvrouw waar we trots op zijn. Esther, bedankt voor al je inzet en proficiat met de titel vrijwilliger van het jaar.

Vrijwilligers_vh_jaar.jpeg
Onderschrift foto: Esther Wijnen (links) en Rob van Tongeren (midden) met voorzitter Rob Bergmans.