Accommodatie sv Budel is er klaar voor!

10 september 2021 16:30

Frans Strik / Accommodatiecommissie

Eindelijk, we mogen weer! Vorige week zijn er al enkele teams gestart met een oefenwedstrijd op zaterdag en zijn onze seniorenteams begonnen aan de bekercompetitie. Vanaf dit weekend gaan er weer wekelijks 45 teams van sv Budel in competitieverband de strijd aan met hun tegenstanders. In totaal zijn er 10 mannenteams, een vrouwenteam, een G-team en 25 jongensteams en 8 meidenteams actief op de Budelse velden. Dit zou niet kunnen zonder de fantastische inzet van onze accommodatie vrijwilligers. Ook gedurende de corona-periode hebben ze ons sportpark onderhouden en aan de vooravond van het seizoen 2021/2022 willen we graag een update van onze vrijwilligers met jullie delen!

De accommodatie-vrijwilligers van onze vereniging hebben iedere donderdagmiddag en op dagen dat hun inzet nodig was, hun beste beentje voorgezet om het aanzien van ons sportpark er weer spic & span uit te laten zien voor een nieuw seizoen. Laten we hopen dat de corona maatregelen het aankomende voetbalseizoen niet meer in de weg staan.

De velden werden beregend, de belijning in orde gebracht en de doelen -verwijderd vanwege het groot onderhoud -teruggeplaatst op de plek waar ze thuishoren. De tribune stoeltjes zijn gereinigd. Het onkruid is daar waar mogelijk bestreden, de grasranden strak besneden en hagen gesnoeid. Reparaties werden verricht en de kleedaccomodatie grondig gepoetst.

Zo zijn er ook wat opvallende veranderingen tot stand gekomen door de inzet van onze vrijwilligers. Een prachtig aanlegde voortuin en een nieuw bord hetwelk de ingang van de kantine markeren. De kantine onderging van binnen een kleurverandering. Nieuwe verlichting- en plafond worden nog aangebracht. Nieuwe meubels zijn besteld. Voorwaar een forse investering door het bestuur om ons clubhuis als gezellige huiskamer voor de leden en onze gasten in te richten. Aan het hoofdveld zal het nieuwe scorebord ongetwijfeld opgevallen zijn met een reclamerek voor sponsoren.

Aan onze sponsoren een speciaal woord van dank dat zij ondanks de vervelende en zakelijk lastige periode, voor een groot deel van hen althans, sv Budel toch bleven ondersteunen met hun bijdragen. We gaan er naar verwachting een mooi seizoen van maken waarbij spelvreugde, sportiviteit, leveren van prestaties en gezelligheid bij sv Budel weer hoog in het vaandel staan.