Ontwerp de nieuwe kleding van sv Budel

27 januari 2021 20:00

Het is al jaren een doorn in het oog van de sponsorcommissie van sv Budel. We hebben een aantal jaren hetzelfde trainingspak of wedstrijdshirt en op dat moment komt onze kledingleverancier Hummel met een nieuwe kledinglijn. In het seizoen 2020-2021 is er bij Hummel niet eens een trainingjas in onze clubkleuren oranje-wit te bestellen. Het is dus de hoogste tijd voor een andere oplossing. Na overleg met de sponsorcommissie, kledingleverancier Hummel en kledingsponsor Play Football hebben we besloten om over te stappen op een nieuwe kledinglijn: de sv Budel-kledinglijn. We mogen deze kleding zelf ontwerpen en roepen daarvoor jullie hulp in!

De nieuwe tenues zijn eigenlijk wit. Deze moeten met een door ons zelf gekozen opdruk geprint worden, voordat ze in Leende worden bedrukt met een sponsor. Daardoor kunnen we de shirts en trainingsjassen dus van meet af aan zelf ontwerpen. Het bestuur heeft enkele voorwaarden voor het shirt: Het logo van sv Budel moet op de borst, er moet ruimte zijn voor een teamsponsor op de borst en er moet ruimte zijn voor een goed leesbaar rugnummer op de achterzijde. De trainingstrui moet voorzien kunnen worden van een logo op de borst, een klein nummer op de borst en sponsoren op de rug.

Download hier het lege PDF-bestand om in te werken

Download hier het logo (ai-bestand) van sv Budel

Download hier het logo (pdf-bestand) van sv Budel

Wil jij het nieuwe tenue en de nieuwe trainingstrui van sv Budel ontwerpen? Zorg dan dat je ontwerp van de voor- en achterzijde van het shirt en de trainingstrui voor zondag 28 maart 2021 is ingeleverd via info@svbudel.nl. Alle ontwerpen zullen door het bestuur beoordeeld worden en gepubliceerd worden. De mening van onze leden wordt ook meegenomen in het uiteindelijke eindoordeel. Hoe we dit eerlijk doen, maar toch voorkomen dat deze 'verkiezing' niet gekaapt wordt en we de komende jaren in een shirt met een bierpull spelen, wordt later toegelicht. Mochten er vragen zijn, dan kan er contact opgenomen worden met bestuurslid Stefan te Raaij via stefanteraaij@svbudel.nl.

Om jullie op gang te helpen heeft onze kledingsponsor Play Football een voorzet gemaakt hoe het eruit kan komen te zien. Linksboven de voorzijde van het wedstrijdshirt, linksonder de achterzijde van het wedstrijdshirt. Aan de rechterkant staat bovenaan de voorzijde van de trainingstrui (die tevens als trainingsjack te verkrijgen zal zijn) en rechtsonder de achterzijde hiervan.

SV-Budel-teamwear-website.jpg