Advertorial: End of Season Sale bij Play Football

1 juli 2020 10:15

De actie van sv Budel in samenwerking met Play Football is bijna afgelopen. Je hebt nog tot zondag 5 juli de tijd een om zo’n mooi club T-shirt of hoodie te kopen en de club te ondersteunen. Dit is écht de laatste kans. Na 5 juli is de actie voorbij. Je kan de kleding online bestellen via www.playfootball.shop/budel of in de winkel in Leende. Tevens is er een End of Season Sale bij Play Football. Tot en met 5 juli krijg je 30% tot 50% korting op heel veel voetbalschoenen, fanwear en voetbalkleding! Zorg dat je klaar bent voor het nieuwe seizoen!

banner_einde_actie_budel.jpg