SV Budel F1 laat punten liggen

Reuver F1

F-Pupillen (najaar), F1, Hoofdklasse D

10 november 2012 10:00

De negende wedstrijd van het seizoen is door SV Budel F1 gelijk gespeeld 3-3. In de vijfde thuiswedstrijd waren we compleet en Tijn heeft de eerste helft gekeept, Finn Bogers de tweede helft. Finn Bogers was vandaag de aanvoerder.

We begonnen goed aan de wedstrijd . Na mooi voorbereidend werk van Finn Bogers kon Yoeri de 1-0 binnentikken. Nog voor rust werd het 2-0 door een intikker van Luuk na voorbereidend werk van Yoeri.

De tweede helft begon aanvankelijk nog goed en Khalid reageerde alert en liet de 3-0 aantekenen. Niks aan het handje dacht iedereen…Ook onze mannen dachten al dat ze waren gewonnen en de verdediging werd verwaarloosd. Reuver werd sterker en maakte een knappe kopgoal vanuit een corner 3-1. Toen hadden we gewaarschuwd moeten zijn maar ook de 3-2 viel omdat we te veel spelers voor de bal hadden en bleven houden 3-2. We kregen nog de kans om de marge weer op twee doelpunten te brengen maar de kans ging verloren. Reuver maakt toch nog de 3-3 in de laatste minuut. Dat was balen!

Het eerste puntverlies dit seizoen, helaas totaal onnodig maar misschien waren we al te veel bezig met kampioen worden. Volgende week gaan we gewoon weer voor de overwinning.