JO19-1 speelt gelijk tegen Mierlo Hout

6021JZ
BUDEL
tel. 0495-491844

Vandaag speelde we tegen Mierlo Hout die beide voorgaande wedstrijden met grote cijfers hadden gewonnen.
We mochten aantreden op veld 3 wat duidelijk niet in de smaak viel bij de tegenstander. Door flinke personelen problemen (Len, Devin, Bram en Finn A niet inzetbaar) konden we starten met precies elf spelers. Mika kwam over van JO17-1 en kon direct van start in de basis. Ook Brent werd op het laatste moment nog opgetrommeld en nam plaats op de bank.
Het was Mierlo Hout dat goed aan de wedstrijd begon en Ari hield ons tot driemaal toe in de wedstrijd. In de 3e minuut een redding met de voet. In de 22e minuut pakte hij een schot van dichtbij na een goede wegdraaiende actie van hun spits. In de 25e bracht hij redding op een fraai diagonaal schot van afstand.
Hierna werden we zelf pas gevaarlijk. In de 27e minuut was er een goede voorzet van Luuk op Sven. Helaas kon Sven bij de 2e paal net niet bij de bal met zijn hoofd.
In het laatste kwartier van de eerste helft gebeurde er vanalles.
30e. Na gepruts achterin bij Mierlo Hout kon Finn B profiteren. Vanaf de middenlijn onderschepte hij de bal, omspeelde hij de keeper en schoof de bal laag diagonaal binnen 0-1.
31e. Direct vanaf de afrap gingen ze weer de fout in en kon Quinten de 2-0 binnenschieten maar zijn schot stuitte op de keeper.
32e. Misverstand achterin bij Budel, de spits was eerder bij de bal en schoof de bal maar net naast.
33e. Wederom foutje achterin, een te zachte terugspeelbal werd onderschept en werd naast de uitkomende Ari op de paal geschoten.
34e. Goede actie van Finn B, schot van Quinten voorlangs.
42e. Goede aanval over rechts met drie fraaie reddingen van de keeper van Mierlo Hout. Na twee inzetten van Finn B en een van Quinten hield hij zijn ploeg in de wedstrijd. Ruststand 1-1.
In de 2e helft kwam Brent in het veld voor Mika, hij kwam er voorin bij en Sven zakte een linie.
De 2e helft ging gelijk op met een licht veldoverwicht voor de gasten echter de beste kansen waren voor Budel.
In de 57e minuut liet Brent meteen zien dat ie erg gevaarlijk was met zijn snelheid. Hij was eerder bij de bal maar zijn schot miste kracht. Een minuut later had hij de wedsrijd in het slot kunnen gooien. Na een goede pass van Sven kon Brent alleen op de keeper af maar het was wederom de doelman die aan het langste eind trok. In de 60e minuut een goede vrije trap Finn B vanaf rechts. De tegendraads kopbal van de uitstekend spelende Tim ging maar rakelings naast. In de 62e minuut kwam Mierlo Hout op gelijke hoogte. Na goed voorbereidend werk van hun spits kon de bal eenvoudig worden binnengetikt bij de 2e paal. We waren echter niet van slag en in de 63e minuut was er wederom een goede redding op een harde vrije trap van Finn B. In de laatste fase van de wedstrijd kwamen er geen grote kansen meer en de gasten werden steeds gefrustreerder en lieten dit verbaal duidelijk merken. Al met al een terechte uitslag en superknap met zoveel geblesseerde spelers. Mika en Brent bedankt voor jullie inzet!