Bekerdomper voor sv Budel

6026RA
MAARHEEZE
tel. 0495-592483

sv Budel heeft in de tweede ronde van het bekertoernooi een pijnlijke nederlaag geleden bij Maarheeze. In de Cranendonckse derby -die helaas op een trainingsveld moest worden afgewerkt- kwam sv Budel al snel op achterstand en bleek uiteindelijk niet bij machte om de gelijkmaker op het scorebord te krijgen. Het meeste balbezit was overduidelijk voor sv Budel, maar echte grote kansen heeft het de gehele wedstrijd niet opgeleverd. Uiteindelijk had sv Budel enkele mogelijkheden om toch een gelijkmaker te forceren, maar liet ook Maarheeze aan de overkant enkele counterkansen liggen om de wedstrijd in het slot te gooien. Uiteindelijk werd er niet meer gescoord en kreeg sv Budel na een magere competitiestart ook een bekerdomper te verwerken. Maarheeze gaat verder naar de volgende ronde en wensen we veel succes in de rest van het bekertoernooi.

Foto met dank aan Jos Meusen