sv Budel niet voorbij hekkensluiter

5492NM
SINT-OEDENRODE
tel. 0413-474067

sv Budel is er niet in geslaagd om de wedstrijd bij hekkensluiter Nijnsel winnend af te sluiten. sv Budel kwam in Sint-Oedenrode tweemaal op achterstand, maar wist zich ook tweemaal terug te knokken in de wedstrijd. Treffers van Stan van Leeuwen en Rik Bogers zorgden dat een nederlaag voorkomen werd en ondanks dat sv Budel recht had op meer, moest het genoegen nemen met een puntje. Een combinatie van een overvolle lijst met blessures, het moeilijk tot scoren komen en een vleugje geluk zorgden voor nieuw puntverlies. Het pluspunt van deze middag was het debuut van de getalenteerde Sepp Aendekerk in het eerste elftal.

sv Budel wacht na vier wedstrijden spelen nog altijd op de eerste zege van het voetbalseizoen. Zondag mag sv Budel opnieuw proberen de eerste overwinning van het seizoen te behalen. Dit moet dan in een thuiswedstrijd tegen subtopper Unitas’59. De wedstrijd start om 14.30 uur in Budel.

Opstelling sv Budel: Dennis van Gils, Wouter Spee, Stef van der Kruijs (61’ Sam Lamers), Jelle Martens, Stan van Leeuwen (86’ Sepp Aendekerk), Rens Vrijsen (86’ Luc Beerten), Rik Bogers, Jasper Beerten (46’ Jochem Spee), Wilgard Vos, Thomas Beerten en Thijs van Geldorp.