Degradatiezorgen voor zwalkend sv Budel

5657AW
EINDHOVEN
tel. 040-2550470

sv Budel heeft bij directe concurrent DBS opnieuw een pijnlijke nederlaag geleden. Voor de derde keer dit seizoen werd er met het meest minimale verschil verloren. Door de 1-0 nederlaag in Meerhoven komt DBS op zes punten te staan en is het gat naar een veilige plek op de ranglijst voor sv Budel gestegen naar vier punten, want ook concurrent Hapert wist te winnen. sv Budel staat nu op een 13e plaats met twee punten uit zes wedstrijden en wacht nog altijd op de eerste overwinning van dit seizoen. Zondag speelt sv Budel de inhaalwedstrijd bij kampioenskandidaat Bladella, wellicht lukt het sv Budel om daar te stunten. De wedstrijd in Bladel start zoals gebruikelijk om 14.30 uur.