SV Budel O9-1G boekt 2e zege van het seizoen

Roel Hompes (intikker)
Lars Seijbrands (intikker)

29 september 2018 10:00

Na een knappe 6-4 overwinning van vorige week tegen UNA stond vandaag de uitwedstrijd tegen RKVVO O9-2 op het programma.

We schoten spectaculair uit de startblokken met een mooie aanval over de rechterkant, een mooie hoge voorzet van Mika Umans werd op schitterende wijze door Roel Hompes tegen de touwen gevolleerd. We bleven goed spelen maar door een paar persoonlijke foutjes stond het na 6 minuten voetbal toch 2-2. Daarna schakelde SV Budel O9-1G een paar tandjes bij, mooie aanvallen en acties werden op de mat gelegd wat complimenten van de tegenstander opleverde. Een  2-5 ruststand met doelpunten van Mika Umans 2x, Fabe van de Dungen en wederom een schitterende afstand poeier van Roel Hompes. In de 2e helft hetzelfde spelbeeld, mooie doelpunten van Fabe vd Dungen 2x, Mika Umans 2x, Lars Seijbrands en Roel Hompes en het hard werken van Floor Vlassak, Lana van Hunsel en Ahym brachten een 4-11 einduitslag op het scorebord. Op naar de volgende wedstrijd tegen Braakhuizen.