sv Budel D2 verslaat MMC Weert D2

MMC Weert D2

D-pupillen zaterdag, D2, 2e klasse 401

15 maart 2014 11:00

Nadat drie weken geleden gewonnen werd van BEVO D1, werd vandaag ook de tweede competitiewedstrijd gewonnen. In deze thuiswedstrijd werd MMC Weert D2 met 4-2 verslagen. Het was even puzzelen om voldoende spelers aan de aftrap te krijgen, maar gelukkig was Jasper genoeg hersteld van het ziek zijn om toch mee te doen.

Scheidsrechter Stef Bogers floot om 11.00 uur voor de aftrap en al snel kwam de D2 op achterstand door een afstandschot. De ploeg leek dit keer niet van slag en tussen de 8e en 13e minuut werd drie keer gescoord en zo was de achterstand omgebogen in een 3-1 voorsprong. Na rust kwam er hulp van Finn Adams van de E2 die het super deed voor het eerst op een groot veld. Ruben maakte 10 minuten na rust 4-1, zodat MMC Weert zeker wist dat de punten in Budel bleven. In de laatste minuten kwam MMC Weert met een knap schot onderkant lat nog terug tot 4-2, maar de overwinning was toen al binnen.

Klasse gedaan mannen! Volgende week gaan we naar Kessel. Eens kijken of we revanche kunnen nemen voor de nederlaag in de najaarscompetitie!