F1 wint in de kwartfinale

sv Budel JO9-1JM

F-pupillen, F1, Groep 1 09

27 maart 2013

We starten de wedstrijd uitstekend en we hadden direct een veldoverwicht. Dit resulteerde al snel in de 0-1 door Finn B. Een schot werd nog gekeerd door de doelman van Panningen maar Finn B was er als de kippen bij om met zijn hoofd te scoren 0-1. Nog voor rust werd het 0-2 na een goede steekbal van Yoeri kon Finn A alleen op de keeper af en rondde knap af. Na de rust scoorde spits Yoeri met een fraai en bekeken hakballetje op aangeven van Finn A. Toen was het de beurt aan Luuk die in tegenstelling tot de eerste helft nu wel het net kon vinden. Na assists van achtereenvolgend Jaimy, Finn B en Yoeri was het Luuk die de 0-4, 0-5 en 0-6 liet aantekenen. Knappe hattrick Luuk! Het slotakkoord was voor Jaimy die door Yoeri in de gelegenheid werd gesteld om de 0-7 te scoren. Achterin werd weinig weggeven door de sterk spelende Tjerk. De kansen die er kwamen voor Panningen werden allemaal onschadelijk gemaakt door de zeer goedkeepende Tijn. Op naar de halve finale!