Stevens Televisies en Eurotools blijven hoofdsponsor sv Budel

23 mei 2023 19:30

Voorafgaand aan de laatste thuiswedstrijd van het voetbalseizoen hebben de hoofdsponsoren van sv Budel hun contract met opnieuw drie seizoenen verlengd. Dat betekent dat Stevens Televisies en Eurotools tot de zomer van 2026 op het wedstrijdshirt van sv Budel zullen staan. In de stralende zon werd op de middenstip van het hoofdveld het nieuwe sponsorcontract ondertekend in het bijzijn van voorzitter Rob Bergmans en Stefan te Raaij, bestuurslid van de sv Budel - Business Club. ‘We zijn er ontzettend trots op dat we twee échte verenigingsmannen opnieuw voor drie jaar aan onze club hebben kunnen binden als hoofdsponsor’, aldus voorzitter Rob Bergmans. Stevens Televisies en Eurotools zijn sinds 2017 hoofdsponsor van sv Budel.

IMG_9986.jpeg
> Stefan te Raaij (Business Club), Ivo Stevens (Stevens Televisies), Joost van Heugten (Eurotools) en Rob Bergmans (voorzitter sv Budel)

IMG_9980.jpeg

IMG_9982.jpeg