Voorlopige teamindelingen jongensteams 2022/2023

11 juli 2022 18:00

Op 1 juli 2022 is officieel het voetbalseizoen 2022/2023 begonnen. De afgelopen weken is er veel tijd gestoken in de voorbereidingen van het nieuwe voetbalseizoen. Allereerst worden de teams ingedeeld en ingeschreven bij de KNVB. Dat lijkt eenvoudig, maar blijkt ieder jaar toch weer behoorlijk complex. Ook de indeling van de jongensteams zijn inmiddels gereed. sv Budel heeft in het nieuwe seizoen 27 jongensteams én heel veel mini's!

In totaal moesten er ruim 300 spelers ingedeeld worden bij de jongensteams. We hebben dit seizoen de volgende teams ingeschreven: 1x JO19, 4x JO17, 2x JO15, 2x JO14, 2x JO13, 3x JO12, 3x JO11, 4x JO10, 3x JO9, 3x JO8 en natuurlijk hebben we onze mini's. We hebben geprobeerd om iedereen in zijn eigen leeftijdscategorie in te delen, maar dat is helaas niet overal gelukt vanwege de aantallen.

Trainingen:
De trainingen zullen starten in augustus, afhankelijk van de zomervakantie van de trainers. Later zal er een (voorlopig) trainingsschema gepubliceerd worden. De eerste wedstrijden worden gespeeld in de week na Budel kermis.

Vacatures:
We zijn nog op zoek naar verschillende trainers/leiders voor twaalf jeugdteams. Er zijn nog geen trainers/leiders voor de JO17-3, JO14-2, JO12-2, JO11-3, JO10-4 en JO9-3. Bij de JO19-1, JO14-1, JO12-3, JO10-2, JO8-2 en JO8-3 kunnen de huidige trainers/leiders nog wat extra handjes gebruiken. Geinteresseerden kunnen zich melden bij Ruben Barten via rubenbarten@svbudel.nl.

Bekijk hier de voorlopige indelingen voor de jongensteams voor het seizoen 2022/2023

LET OP:
Een groep vrijwilligers binnen sv Budel is verantwoordelijk voor de teamindelingen. Dat is elk jaar een pittige klus, waarbij je het nooit voor iedereen goed kan doen. De basis van de indelingen is het geboortejaar. Als er leeftijden met meer- of minder spelers zijn, dan kan er geschoven worden. Mochten er vragen zijn over deze indeling, dan verzoeken we je contact op te nemen met de coordinatoren via info@svbudel.nl. Onthoud bij het opstellen van deze mail nogmaals dat het indelen van teams door vrijwilligers gebeurd en dat het mensenwerk is. Mochten er fouten in de indeling zitten (foute schrijfwijze van de naam, iemand is niet ingedeeld of ingedeeld ondanks een afmelding), neem dan ook even contact op met eerdergenoemd mailadres.