Jubilarissen sv Budel gehuldigd op vrijwilligersavond

10 juni 2022 8:15

Op de vrijwilligersavond van sv Budel worden de vrijwilligers bedankt voor een jaar lang inzet voor de vereniging. Tijdens deze avond werden ook de jubilarissen van 2021 en 2022 gehuldigd. Normaliter vindt dit plaats tijdens de nieuwjaarsreceptie, maar vanwege corona zijn deze jubilarissen nog niet eerder gehuldigd. Via deze weg feliciteren we (vlnr) Jack Hendriks (40 jaar lid), Jeroen Bogers (25 jaar lid), Loet Eerenberg (60 jaar lid), Jan Lueb (60 jaar lid), Ad Kees (60 jaar lid), Thijs Bakermans (25 jaar lid), Jac van Cranenbroek (70 jaar lid), Rob Slenders (50 jaar lid) en Roel Duisters (25 jaar lid) met hun jubileum. De jubilarissen die niet aanwezig konden zijn, worden op een later moment gehuldigd.

Jubilarissen.jpg