sv Budel MO17-2 is kampioen!

14 december 2021 21:00

Jeugdcommissie

Afgelopen zaterdag is sv Budel MO17-2 kampioen geworden in de 2e klasse - 06. De thuiswedstrijd tegen FCV Venlo MO17-1 werd eigenlijk -net als alle andere thuiswedstrijden- afgelast, maar dankzij onze wedstrijdsecretaris en de helpende hand vanuit de tegenstander kon de kampioenswedstrijd op het veld in Venlo afgewerkt worden. De meiden wonnen uiteindelijk met 7-0 en daarmee mogen ze zichzelf de terechte kampioen noemen. Na een gelijkspel in het openingsduel werd er negen keer op rij gewonnen. Het doelsaldo van 64 treffers voor en slechts 6 treffers tegen zijn net zo prachtig als het aantal behaalde punten. Namens de gehele club willen we de meiden en hun trainers Johan, Marion en Joyce feliciteren met dit prachtige kampioenschap!

> sv Budel MO17-2 is kampioen geworden in de 2e klasse - 06

> sv Budel MO17-2 is kampioen geworden in de 2e klasse - 06