Algemene Ledenvergadering op donderdag 14 oktober 2021

21 september 2021 18:30

Hoofdbestuur

Namens het bestuur van sv Budel nodigt voorzitter Rob Bergmans alle leden van onze vereniging uit voor het bijwonen van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) welke gehouden wordt op donderdag 14 oktober 2021. De ALV zal door de voorzitter geopend worden om 21.45 uur en het bestuur zal erop toezien dat de vergadering uiterlijk om 23.00 uur zal worden gesloten. In verband met de ALV zullen alle teams op deze datum om 21.15 uur stoppen met trainen. Tijdens de ALV zullen we natuurlijk rekening houden met de dan geldende corona-maatregelen.

Agenda:
1. Opening
2. Verslag ALV d.d. 10 september 2020
3. Jaarverslag van het bestuur
4. Financieel jaarverslag 2020-2021
5. Verslag van de kascommissie
6. Goedkeuring van de balans van de staat van baten en lasten
7. Vaststelling contributies 2022-2023
8. Vaststelling begroting 2021-2022
9. Financieel jaarverslag sv Budel - Businessclub 2020-2021
10. Verslag van de kascommissie
11. Benoeming bestuursleden
12. Benoeming commissieleden
13. Stand van zaken uitbreiding kleedaccommodatie
14. Wet Bestuur en Toezicht Rechtspersonen (WBTR)
15. Rondvraag
16. Sluiting

Notulen:
Download hier de notulen van de ALV van 2020.

Kandidaatstelling bestuur:

Een kandidaatstelling voor het bestuur door stemgerechtigde leden dient schriftelijk, tenminste 1 dag vóór de ALV, bij de secretaris aangemeld te worden en dient te worden ondertekend door tenminste 3 stemgerechtigde leden en dient vergezeld te gaan van een ondertekende bereidheidverklaring van de desbetreffende kandidaat, eventueel onder vermelding van de functie die hij/zij in het bestuur ambieert.