sv Budel neemt afscheid van Jan Lueb

7 september 2021 19:30

Hoofdbestuur

Afgelopen zondag heeft sv Budel afgenomen van scheidsrechter Jan Lueb. Jan is bij onze seniorenteams, maar ook bij de omliggende verenigingen een graag geziene scheidsrechter. Vlak voor zijn 80e verjaardag heeft de vriendelijke scheidsrechter besloten om zijn fluit aan de wilgen te hangen. Zijn laatste wedstrijd werd een bekerduel van sv Budel VR1. Na deze wedstrijd werd Jan in het zonnetje gezet door het bestuur, maar waren er ook verschillende seniorenteams die een cadeau voor Jan meegenomen hadden. Jan, namens de gehele vereniging bedankt voor je inzet de afgelopen jaren en we wensen je nog vele jaren in goede gezondheid!

> De speelsters van sv Budel VR1 nemen afscheid van Jan Lueb.

> Jan Lueb nam afscheid als scheidsrechter van sv Budel