Ophalen tenues op 08 en 09 september 2021

7 september 2021 7:15

Na een korte zomerstop gaan alle (jeugd)teams dit weekend weer beginnen met het spelen van wedstrijden. Daarom kunnen de leiders/trainers aanstaande woensdag of donderdag in de kleedkamers de tenues voor het seizoen 2021-2022 ophalen. Enkele teams hebben vorige week hun tenues al ontvangen, omdat ze op toernooi gingen afgelopen weekend, deze trainers waren hiervan op de hoogte. Vanwege de zomervakantie waren de andere tenues nog niet klaargezet voor het nieuwe seizoen.

De kledingcommissie heeft berichten ontvangen dat er de afgelopen dagen trainers zijn geweest die op eigen initiatief al tassen met teamkleding hebben meegenomen uit het lokaal waar deze opgeslagen stonden. Dat is niet de bedoeling geweest, want de teams die op de tassen stonden, waren nog de teams van vorig seizoen. We willen deze traienrs/leiders graag verzoeken om deze spullen woensdag of donderdag op de training weer mee naar het sportpark te nemen.

Tenues
We streven ernaar om de teams te voorzien van shirt, broek en sokken, maar dat lukt niet in alle gevallen. Indien de teamtas enkel voorzien is van shirts, moeten de spelers of speelsters zelf broek en sokken aanschaffen. Dit kan via PlayFootball. Deze zullen op zaterdag 18 september en zaterdag 25 september op ons sportpark aanwezig zijn voor de verkoop van deze spullen.

Trainingspakken

De trainingspakken worden later verdeeld, we zorgen er eerst voor dat iedereen tenues heeft voor de eerste wedstrijden van zaterdag en zullen daarna de teams die voorzien worden van een trainingspak individueel benaderen.

Passende kleding
We doen ons best om passende kleding bij de lengte en leeftijd van de jongens en meiden te geven. Mochten we hierin een fout gemaakt hebben, dan neem je zo snel mogelijk contact op met info@svbudel.nl en proberen we een andere teamtas te zoeken voor het desbetreffende team. Mocht een team zelf sponsoren gevonden hebben voor nieuwe tenues, kan er ook contact gezocht worden met het eerder genoemde e-mailadres.